59 43 11 01

Tilbage


COVID-19

- SÅDAN GØR VI HOS BIN2BIL


COVID-19 - RETNINGSLINIER HOS BIN2BIL - opdateres løbende...
Når du næste gang kommer forbi vores afdelinger i Holbæk og Næstved, vil du opleve en hverdag, der ikke er helt som normalt... Vi holder selvfølgelig åben som vi plejer, men for for vores kunder og kollegaers skyld, følger vi myndighedernes anbefalinger omkring COVID-19.

Vores tiltag i den nærmeste tid er derfor bl.a.:
- Mulighed for aflevering af din bil til service, uden fysisk kontakt med vores værkstedspersonale. Du afleverer blot nøglen i vores nøgleboks, så laver vi det aftalte og kontakter dig via tlf, hvis der opstår spørgsmål undervejs.

- Medarbejdere, der kommer i kontakt med din bil, bærer handsker og monterer ratovertræk under service.

- Vi rengør/afspritter vores lejebiler efter hver udlejning.

- Vi hilser selvfølgelig pænt, men giver ikke hånd - samtidig holder vi en større afstand end normalt til kunder og kollegaer.

- Vores salgsteam gør alt hvad de kan, for at give dig den bedste kundeoplevelse, også under disse unormale omstændigheder. Ved aflevering af ny bil, gennemgår bilrådgiveren selvfølgelig de vigtigste punkter på bilen - dette forgår bare med større afstand mellem jer. Den "store" gennemgang er vi desværre nødsaget til at udskyde, men du er selvfølgelig altid velkommen til at ringe/maile eller komme forbi, hvis der skulle opstå spørgsmål. Vi anbefaler desuden, at du læser bilens instruktionsbog godt igennem.

- Vi har lavet længere afstand mellem bordene i venteområdet.

- Vi tilbyder selvfølgelig brug af sprit eller sæbevask.

Ønsker du at gøre brug af muligheden for ind- og udlevering af din bil til service/reparation, uden fysisk kontakt, eller har du spørgsmål til vores måde at håndtere COVID-19, er du altid velkommen til at kontakte én af vores afdelinger:
HOLBÆK: 5943 1101
NÆSTVED: 5570 7000

Kontakt mig